LUDOTECA

INFORMACIÓ  I PROCÉS INSCRIPCIÓ LUDOTECA

L’Espai Màgic, ofereix la possibilitat de trobar un espai adequat dins l’escola on els infants podran desenvolupar la seva personalitat mitjançant les joguines, jocs, jocs simbòlics, material lúdic, contes i moltes coses més.

• L’horari d’aquest servei es de 16:30h a 17:30h de dilluns a dijous.
  • Aquest espai va adreçat a infants de 3 a 12 anys.

En el cas que necessiteu fer ús d’aquest servei, s’ha de reservar amb un mínim de 24h d’antelació. La reserva s’ha de realitzar trucant al telèfon 627474817 o enviar un correu a ass.espaimagic@gmail.com (Mariló)

LUDOTECA MES DE JUNY

En motiu de la jornada intensiva que es realitza a l’escola durant de juny, l’Espai Màgic també ofereix un servei de ludoteca desde les 15h fins les 16:30h.

INSCRIPCIÓ

Descarrega el full d’inscripció: